Kavak Yellerine Övgü - Beni Al

ay evrenkenti - illetişim fakültesi


Kavak Yellerine Övgü – Beni Al!


bu günüm yarın olsa, ya da hep yeni baştan
yaşamak ne güzel olur, hiç başlamamışsan

geriye ne kalırdı, yaşananlar atsan
seni bir daha yaşamak, isterim aslında

beni al kucağına, elini belime sar
beni almadığın an üşürüm sabaha kadar
beni al kucağına, elimi beline sar
beni almadığın an ölürüm beni al

biraz önce uyurken seni koynuma aldım
dudağından öperken uykudan uyandım

sana böyle uzakken seni bir daha sevdim
yanına gelebilsem bir daha dönmezdim

beni al kucağına, elini belime sar
beni almadığın an üşürüm sabaha kadar

beni al kucağına, elimi beline sar
beni almadığın an ölürüm beni al

...beni al kucağına...
...üşürüm sabaha kadar...

Evet dostlar, belki çok geride kaldı o yıllar; ama beni (biz ihtiyarları), o günlere gitarın ilk notası ile götürmeyi başaran bir parçaydı bu. O gençlik, o saflık, o karşılık beklemeden duyulun aşkın çağrısı. Bir dizi müziğinin dizi için ne kadar önemli bir unsur olduğunu anlıyoruz. Müzik belki dizini kendisi olamaz; ama atmosferi tamamen etkiler. Bizim dangalak yapımcılarımız sonunda müziğin atmosfere kattığı güzelliği keşfetmesinden dolayı çok mutluyuz. Umarım Pinhani grubu da bu iş sayesinde karnını doyurmuştur.


Bana göre dizinin başarısı tek bir sebebe bağlanamaz. Müziğin, gençlerin oyunculuğunun ve realist ve temiz senaryo anlayışının arasındaki uyum da çok önemli.

Ne diyelim seyrederken büyülenmeye devam...

Yorumlar