Film: Apollo 18 (2011)

NASA'ya göre son ay yolculuğu Apollo 17'ydi. Fakat komplo teoricilerine göre daha sonra bir Apollo görevi daha yapılmış. Film bunu konu alıyor. Neden bir daha gidilmedi, gidildiyse de neden gizlendi...



AE öğrencilerini yoğun talebi üzerine (Sadece Vandemir sordu) filmi izledik ve film hakkındaki yorumumuz (Aydede yorumu) ekte bulunmaktadır.

- arkadaşlar apollo18 i izleyen var mı..? varsa fikirleriniz ltf..! tşklr.

-  İzliycem de dün Havabükücü Avatar'ın 3.sezon son 5 bölümü izledim... Sular kesikti yani...

(bir hafta sonra)


- hocam hala beklemedeyim.!

- Resident Evil izledim hafta sonu 4 bölümü toptan Milla farkı ama bu hafta sonu kimseye sözüm yok...

-  teşekkürler..!

(Bir hafta daha geçer. Sonunda film kurulumuzca izlenir, korku filmiymiş lan ne söylemiyon!)


- Filmin gösterdiği adres buhttp://lunatruth.com, bir yığın belge var, bu tür konulara "komplo teorisi" diyip akıllarını rahata kavuşturuyorlar; benim önerim ise daha yerel bir durumda yapılacaklar hakkında.

- mesela?

- Ne NASA ile organik bir bağımız var ne de Rus uzay üssünde bacanağımız. Tüm teoriler gerçek olsa bile bundan en son etkilenecek, ama en kolay benimseyecek halk olduğumuzu düşünüyorum. Biz bi önümüze bakalım CERN sonuçlarını yorumlayalım, NASA Webb Telescope gözlemlerini inceleyelim bunlar daha önemli. Sanmıyorum uzaylının teki gelip de bize evreni anlatacağını. Kesin içlerinden "bizi öğrenecez diye kıçımızdan antenimiz çıktı siz de uğraşın kafa yorun tembeller" diyorlardır. Ben olsam öyle derdim. Ya da galaktik otoban geçecek diye yıkar geçerdim. Yine pis işlerin döndüğü ortada; ama bizi teğet geçer bu meseleler öyle diyim. Tabi NASA'da staj yapacam dersen o ayrı referans mektubun benden...

- tamamen katılıyorum , bilim politikalarının toplumun tüm yüzdesini etkileyeceği politik bir sistemin mücadelesi içerisindeydim ya da farkında olmadan hâlâ öyleyim, dolayısıyla dediklerinize aynen imza attığımı ve realitenin bu olduğunu bir kez daha belirtirim. benim ana dalım sosyal bilimler ve özellikle de sosyo antropoloji.. ve eski bir matematik şampiyonu ve aynı zamanda bir embesil olabilen bendeniz malesef tüm fırsatları kaçırdım sanırım yaşımdan dolayı pek kıymetli hocam..! bana gösterdiğiniz bu azami tevazu ve sabra da hayran kalmamak, referans mektubunuz için ise teşekkür etmemek, elde değil..teşekkürler :)

Yorumlar